Besatt!!

Just nu sitter jag vid våran nya bärbara dator, NICE ;)

De senaste dagarna har jag varit besatt i x-box spelande, sen klarade jag ut heeela jävla spelet då va det inge roligt längre, så nu är jag besatt i nya datorn ^^   HAHA

Idag har jag varit så jävla duktig, har städat, tvättat. o grejat här hemma :)
Sen har jag faktiskt oxå tvättat min kära bil (Alias: Punto), då kommer martin att bli skit gla när han kommer hem o få se det, för fy fan vad han har varit på mig om att jag ska tvätta bilen för den va så jääävla skitig. men nu äre gjort o han kommer att älska mig ännu mer ;P om det nu ens är möjligt ^^

Imorrn äre skola som gäller o träning efter det, har inte tränat på ett tag nu, men nu jävlar ska jag igång igen,
Dieten började jag juh med i måndas oxå, det funkar men är då fan ingen höjdare, är ganska kraftlös o seg men ska röra lite på mig imorrn o då hoppas jag på att jag blir lite piggare :)
Men som förra gången så redovisar jag min framgång eller bakslag på söndag !!
Jag Håller Tummarna ^^

ÅÅÅÅHH vilket underbart väder vi har, blir lite piggare av det oxå, det va solens förtjänst att jag fick arslet ur vagnen o gick ut o tvätta bilen ^^ funderade på förut när jag satt ute på altan o rökte om jag skulle plocka fram utemöblerna, men ångrade mig ganska snabbt, får nog vänta med det tror jag :) hoppas att det är lika fint resten av veckan o i helgen med, då kanske det blir GRILLA... Gott !!

Vi Hörs!
PussKram
// Carina

Kommentarer
Postat av: Mallan<3

Åh grilla låter inte så dumt du:D mumsigt.. Duktig du har varit skulle med behöva få arslet ur vagnen o göra någon nytta men fan pallar inte hahahahaha

2009-04-01 @ 17:12:15
URL: http://maaliinjj.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det gör du bra! Du kan ta min bil också, hehe ;)

Grilla guuu så härligt och gott! =)



Hoppas de blir en rolig och bra träning!

Vi ses, puss och kram <3<3<3<3<3<3

2009-04-01 @ 20:03:42
Postat av: Sophia

Grillparty blir det snart va?? får man komma då?? :) Nej nu måste vi ta oss i kragen gumman och ta en fika, saknar dig jue massor..JÄMT!!! Love you darlo <3

2009-04-02 @ 23:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback