I Made You !

sitter o lyssnar på massa ny music, o jag är jävligt sne för jag kan inte ladda hem, eller kan o kan.. Klart jag kan men min kära älskling är lite nojjig just nu eftersom dem försöker få fast allt folk som laddar hem, men ska ringa han o se se om jag får göra det ändå. JAG VILL HA NY MUSIC, alla ni som känner mig vet att jag alltid har det nyaste o att jag älskar music, men jag har inte haft nått nytt på en månad o jag får krupp.... :(

Gick upp tidigt i morse eller det gör jag oftast nu för tiden, runt sju åtta sådär, har ändrat min dygnsrytm, jävligt skönt måste jag säga..  Men iaf, vi åkte in te flen för att lämna in Alias:Punto på verkstaden, den behöver piffas till lite, så idag får jag köra vrålåket Alias:Subban ;) NICE!!

Sitter här i soffan o brevid mej ligger Mammagrisen Ziiha (katten), så jävla söt, hon följer mig som en liten svans,Fortfarande..Hon är ju snart ett år o jag hoppas på att hon skulle bli på smällen iår men Icke, det blir väl nästa år då :) Det som är jobbig med denna katten är att jag har skämt bort henne (enligt marw) så hon jamar eller skriker heeela tiden i stort sätt, så fort hon blir lämnad ensam eller om det är någe hon vill....det kan man bli lite smågalen på ibland, jag har inget emot katter som går o "pratar" lite, men den här går runt o gnäller heeela tiden =P HAHA men jag älskar mina fyra små älsklingar, vet inte vad jag skulle göra om dem försvann..Peppar Peppar!!

Jag har hittat Sommarens plåga (kanske), i låtform, jag ska lägga ut den här sen, så då får ni skriva ner en kommentar sen vad ni tror o sen får vi se i sommar om vi hade rätt eller inte... Snännande !?
Hihi Yääääz...Busigt ;)

Jobbet ja, jag antog utmaningen ;) Så jag föröker lära mig hur allt fungerar...SVÅRT!
Men det fixar juh jag ;)

Jag har en fundering så alla ni som läser detta kan väl lägga en kommentar sen om vad ni tycker ;)
-Jag MÅSTE göra någe åt mitt hår, så jag ska klippa mig o grejja,MEN då är frågan...
Ska jag klippa lugg?
Ska jag permanenta mig?
Klippa kort?
Ha kvar längden men klippa upp det lite?

Jag har besluts ångest...HJÄLP!!


Hade Så Bra Allt Folk.... Även DU :)

Pusskram
// Carina


Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj, va svårt..

Jag vet själv vad jag ska göra med mitt hår. så då är de svårt att säga hur aldra ska göra.. :p

lugg är nice.. bara för jag har de haha :p



Åh.. jag vill ha en liten kisse bäbis när du får några =) Så jag hoppas dom kommer nästa år med tanke på att jag inte får ha katt just nu ;)



Ha de bra vännen! Kram <3

2009-05-03 @ 12:22:25
Postat av: Your Marw

Det vet du Klipp lugg Love you sexy

2009-05-07 @ 16:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback