Fort Går Det !

En hel vecka har gått om inte mer o det går så fort så man hinner inte med i svängarna.
Hela förra veckan va ett stort äventyr, hände massa roligheter ;)
Påskhelgen har vart underbar, med massa go mat o goa människor!!

En ny vecka har då börjat o jag är inte ett dugg på humör för någe, jag slet som en häst igår med våran ved o vi va riktigt duktiga o fick massa gjort, men idag är det mindre roligt för jag har ont i hela kroppen o då menar jag verkligen hela. och mår allmänt dålig, hostig och snuvig. känns som jag har feber så jag ska gå o ta tempen snart :( annars händer det inte mkt denna vecka, match imorrn på konstgräs...Spännande, om jag nu kan va med får se vad febertempen säger :S 
till helgen blir det nog mys med trevligt sällskap.. Grilla kanske :) 

Vi Hörs! 

// Ina 


 

Kommentarer
Postat av: Mallan<3

stackare krya på dig vännen<3<3

2009-04-14 @ 15:33:58
URL: http://maaliinjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback