Grattis !!

Ett STORT GRATTIS Till Min Kära Vän Caroline, som fyller år idag !! Puss På Dig ♥

Sen ett BAMSE GRATTIS Till Min Älskade Martin som har vart nykter i 6månader Nu.. Han är bäst!!
Så ikväll blire möte o sen käk på Kina... Nice Nice ;)

Annars ja... vad ska man säga, jag är rätt stolt över mig själv angående nikotinberoendet...
På fem dagra så jag jag inte tagit en enda snus, jag har bara rökt två o en halv cigg o typ minimalt med nikotintuggummin... Så jävla bra, men jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska sluta eller ej... HAHA =S

På lördag ska vi hem till mina föräldrar o käka gott, ÄNTLIGEN !! hehe
På söndag så startar fotbollsserien,, ganska nervös inför det, men det går nog bra.. Hoppas vi vinner bara ;)


Men ha en bra helg allesammans !!

PussKram
// Carina

Jag älskar dig, Du är BÄST!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tycker du e skitduktig tjejen :) Du kämpar på som väldigt få skulle palla.... duktig Ina :D Puss&kram

2009-04-24 @ 14:30:05
URL: http://jessicatillstrom.blogg.se/
Postat av: Charlott

hej .. jo men man blir ju störd... gjort i helgen nu då... du e ju oxå dutti...

2009-04-25 @ 20:47:59
URL: http://chicanika.blogg.se/
Postat av: Charlott

oki nej vi var en sväng i marieberg.. sen har det inte blivit så mkt mera,, jo du kan ta min msn..

lovesnikita[email protected]

nja inte långt kvar nu.. men kanske räcker där man är nu.. vet inte riktigt... ska iallefall till dietisten på onsdag så ja ska be henne att ändra min kost..

2009-04-27 @ 14:57:43
URL: http://chicanika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback