HJÄLP!!

Imorrn då gäller det, vi får se hur det går, Ni får väl stå ut med en grinig ina ett tag! :S

Fredag
Jag va med maria största delen av dagen, på kvällen så käka vi på olympos med maria o patrik.Mycket trevligt!!

Lördag
Jag o martin va duktiga o kämpa med våran ved, sen på kvällen kom ett stort gäng med underbara människor hem till oss, vi käkade gott, drack gott :p spelade spel o hade fantastisk roligt :) Tack Alla Som Kom :)

Söndag
Idag har vi oxå hållt på med veden.Mindre roligt men måste göras för att slippa frysa i vinter :)
Just nu sitter jag o väntar på att martin ska komma hem från mötet, sen ska vi till perssons o käka gott o umgås :)

Vännen MIN♥
Jag skulle inte kunna klara mig utan dig, du är som en "syster" för mig ;P  Hihi...
Jag har många vänner, men du  är fan speciell, jag tänkte på dig idag o jag kände att skulle jag mista dig skulle jag mista halva mig! Oavsett om vi bråkar o är oense så spelar det ingen roll, vi blir inte osams o slutar prata med varann för det :P det  är en självklar del av våran relation ;) Till skillnad från andra "vänner" jag har :/ 
till dej kan jag säga Precis vad jag tycker o känner, jag kan prata om allt med dig...
Det finns inget som kan kan knäcka oss :)
Du är Bäst o TACK för att du finns !!
 

Kommentarer
Postat av: Charlott

hej gumman.. nej de e klart.. ja ska stanna sen när jag är klar.. du ska jag ändra kosten...

2009-04-19 @ 19:25:13
URL: http://chicanika.blogg.se/
Postat av: Charlott

gjort i helgen då...

har precis varit o träna e faan helt slut...

du kommer väl på tisdag

2009-04-19 @ 19:26:01
URL: http://chicanika.blogg.se/
Postat av: Sophia

Har läst lite då och då men har ej hunnit skriva någe..vill bara säga att jag tycker du e såå duktig som kämpar på med allt, finns här om det skulle vara någe..Plus att det e så himla kul att läsa att det funkar såå bra för er båda..Hoppas vi ses snart och att man kanske får vara med på lite partyn/grillfest i sommar..Saknar er!! <3 Pusss &kram från lilla mig..:)

2009-04-19 @ 23:20:18
Postat av: Charlott

ja de låter bra de...

2009-04-20 @ 16:42:21
URL: http://chicanika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback