Kär Och Galen !!

♥Helgen har varit lugn o skön,
Fredagen skulle jag ju följa med marw på möte men det blev aldrig någe för alla va på konvent i E-tuna, så vi åkte o käka på kina istället o sen åkte vi hem till mormor o morfar o va där hela kvällen lååång. mycket trevligt!
Lördagen åkte jag martin o maria till E-tuna på möte istället, martin fick sin bricka o jag fick träffa martins sponsor, sen åkte vi ett käng no käka pizza sen åkte vi o käka värsta glassen ;) Jätte trevligt o träffa nytt folk :)
på kvällen åkte vi hem till min mamma o pappa för att äta asa go mat.. Mums... TACK.
Igår så njöt jag av vädret, sen så va det dags för serieprämiären, det va mkt roligt att spela o det gick ganska bra, mkt nervös va vi nog alla under heeela matcken.. Det slutade 0-0 helt ok :)

Idag har jag pluggat lite o måste plugga lite till, har prov imorrn... Nervös...

fick ett jobb erbjudande idag, men vet inte riktigt om det är min grej, det största problemet är nog att jag inte känner mig riktigt självsäker för att klara av det, men det kanske är dags att ta tjuren vid horna, jag blir så nervös... så mkt att lära sig oxå :S Vi får se vad jag bestämmer mig för !!

Jag längtar som fan tills på torsdag, då äre party som gäller :) Weeeiii !!

Och nästa fredag då blire party med mina kära vänner, då lämnar vi stan för lite äventyr.. LÄNGTAR!!

Annars så händer det inte mkt denna vecka.. plugga, träna, jobba? sen PARTY !!

Pusskram
/ DenFinaIna


Kommentarer
Postat av: Anna

Va duktig du är med rökningen/snusningen. Grymt. Klart du ska försöka sluta helt nu när du kommit så långt ;).

Åh grattis till jobbet. vad är det för nått?

PUSS ses imorgon darling. Och tack för mailet :)

2009-04-27 @ 21:50:58
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/
Postat av: Mr kuk

Tack var hur kul som helst att du hängde med det behövde jag.! Älskar ju dig gumman

2009-05-07 @ 16:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback