Ooh Shit !!

Jag har inte rökt eller snusat på tre dagar nu (förutom fyra bloss) vilket är jävligt bra men även förbannat jobbigt, Jag ska nog skita i detta o koncentrera mig på dieten istället :)
Martin har varit ett stort stöd, han är fantastisk men han är även jobbig, men men....

Annars är jag allmänt förvirrad, jag har ingen aning om vad jag ska göra eller inte göra när allt kommer ikring...
Igår när jag tränade frågade jag mig själv... Hur fan kan jag låta mig själv genomgå detta, varför puschar jag mig själv så hårt??? Ja det kan man ju undra, jag är så jävla förvirrad :S Vet varken ut eller in just nu !

Kommentarer
Postat av: Anna

Gumman du är grymt duktig. Men kanske är det lättast om du koncentrar dig på 1 sak i taget. Antingen dieten eller sluta röka/snusa. Det vinner du på i längden tror jag, ist för att må piss i 1-2 veckor och sedan mår du så dåligt att du skiter i allt ist. Det här grejar du baby. Finns här för dig.

PUSS <3

2009-04-22 @ 19:00:50
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/
Postat av: Charlott

känner mig lite skyldig angående de fyra blossen...

klart du fixar det.. du har ju gått ner massor.. tänk inte på hur mkt det är kvar utan hur mycket du har tappat..

fast ja e oxå inne i sån period då man bara vill spy på skiten.. inget roligt alls... ses om några timmar...=)

2009-04-23 @ 10:35:28
URL: http://chicanika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback