Slut På Det Roliga !

Helgen har vart kanon !

Fredagen : Dagen Spenderade jag mestadels istan med syrran, sen på kvällen åkte jag hem te min kärlek, då va det dags för Premiär Grillning, joel o Angelica käkade med oss, en mycket trevlig o mysig kväll, o grillat smakade såååå jääävla gott :) Blev en film oxå :)

Lördagen : Vi vaknade käka frulle o sen gick vi ut i det fina vädret o va ute heeela dagen fram till kl.20.oo på kvällen, det va juh helt underbart , vi fick massor gjort ute på tomten o massa annat roligt :) Kvällen blev det grillat igen sen mys o film med Marw o Angelica <3

Söndagen : Imorse skulle jag va i marmorbyn kl 10.oo  så jag åkte o hämta syrran sen åkte vi ut till byn för att ha en städdag med laget, gick bra, sen åkte jag hem o käka lunch sen fixa jag o martin med ved o snart ska vi åka på middag hos perssons :)  <3

Nu kan jag ha PARTY i Punton, martin har varit snäll o fixat ljudet, HAPPY =P 

Måndag hoppas jag på att Anna kommer hit så ska vi plugga o va duktiga ;)
Tisdag ska jag va barnvakt åt Felix o Alva som ska sova kvar!
Onsdag blire midda med trevligt sällskap.
Torsdag blire PARTY !
Fredag Hoppas jag på Vin o Mys Med Angelica ;)
Lördag Hoppas jag på god PåskMat Hos Mor o Far <3
Söndag MYS !!

Haha hela veckan är planerad:)

Sen så har jag gått ner ytterligare två kilo denna vecka o jag ska fortsätta lite smått nästa vecka !
Sammanlagt 9kg

Vi Hörs !

Kommentarer
Postat av: Jessica

Härligt med mycket att göra :) Till skillnad från arbetslösa mig då... ;P

Jag e grymt imponerad av dig ina ska du veta, du e riktigt stark!!!! puss <3<3

2009-04-07 @ 11:29:06
URL: http://jessicatillstrom.blogg.se/
Postat av: charlott

dutti du e

2009-04-08 @ 16:24:59
URL: http://chicanika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback