Yes I Can !

Denna vecka har jag vart sjuk, idag mår jag ganska bra, nästan fit for fight ;)
Idag har jag umgåts med maria(martins storesyster), eller det har jag nästan gjort hela veckan, vi har gjort massa roliga saker o pratat en massa, skönt att få skvallra lite o prata viktiga saker med, hon är riktigt jävla bra på o lyssna o ge bra råd, henne kan man prata med om ALLT ! TACK !♥

snart ska jag hoppa i duschen, sen ska jag åka in till stan o sen åka med maria till Norrköping en sväng sen ska maria o martin på NA-möte o då ska jag åka o handla goa grejor till helgens roligheter !
Imorrn kommer joel o angelica o kanske karin över till oss då blire grilla o mys, kanske en film oxå ;)
Söndag vet jag inte vad som händer, jag o martin ska väl umgås o kanske fixa i garaget eller på tomten :)
Det är mkt o göra när man har hus o stor tomt, men jag älskart! (Ibland) 

Jag går igenom en process nu som går ut på att jag ska lära mig att älska livet o vad det nu innebär =S, jag ska försöka att ge upp allt med datorer o tv o försöka göra någe vettigt! jag måste även lära mig att älska mig själv på ALLA nivåer, jag kan stolt säga att jag har jävligt bra självförtroende i vissa stunder men ibland faller jag platt på marken så jag måste arbeta hårdare, o försöka kliva ur min lilla bubbla som jag helst är i, i vissa situationer, så idag ska jag göra två saker på egen hand som jag inte vill göra själv, men den underbara människan Maria har peppat mig så jag ska göra det här själv idag och om jag klarar det så kommer det att stärka min självkänsla  :) Spännande!

Nästa lördag firar min underbara martin 6månaders Nykterhet, jag är så jävla stolt över honom, Han är STARK !
Så på fredag har jag lovat honom att följa med på ett öppet möte (då anhöriga till beroende personer får följa med) o fira denna stora dag med martin då han får en bricka. GRATTIS BABY !
 Jag Älskar Dig

Sen det där med viktnedgången:
Sen i påsk så har det inte gått så bra min mage har krånglat o jag har varit uppsvälld o skit o gått upp ett par kilo, så jag har varit så jävla deprimerad o känt mig fetare än nånsin :(
MEN imorse när jag ställde mig på vågen så hade jag gått ner allt jag gått upp o jag vart överlycklig, och jag kände mig smal när jag hade klätt på mig o kollad mig i spegeln ;) Happy !
Så på måndag kör jag igång igen och jag är peppad ;)
Jag ska även försöka sluta röka o snusa, allt på en gång så jag kommer att va lagom rolig nästa vecka... HAHA
Ne men jag ska bara försöka så får vi se hur det går ;Q
Tror Ni Att Jag Klarar Det ??
HAHA

Oj nu har jag verkligen skrivit av mig, skulle kunna skriva om en massa skvaller om mitt liv men ni orkar nog inte läsa mer eller?? =Q Hihi... Det finns lite mer saker jag skulle vilja skriva om men det håller jag nog för mig själv ;P

Nehe nu ska jag kanske hoppa i duschen eller nåt :)

Ha En Bra Helg !
PussKram

/ InaDenFina

Kommentarer
Postat av: Anna

Gumman nu blev jag nyfiken. Vad är det för nått du håller för dig själv? :) Hihi

Hoppas allt är bra med dig.

PUSS

2009-04-17 @ 19:42:50
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/
Postat av: Charlott

dutti du e...

2009-04-18 @ 10:28:29
URL: http://chicanika.blogg.se/
Postat av: Anna

Duktig du e hjärtat stolt över dig pussokram<3<3<3

2009-04-18 @ 11:47:57
Postat av: Charlott

=) men vad ska man sen gnälla på då... men vi kommer säkert på nått..

2009-04-18 @ 19:07:57
URL: http://chicanika.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vännen du kan vara stolt! För du är sååå sjukt duktig! Jag är stolt över dig! Du är älskad!! Love you! puss och kram <3<3<3<3

2009-04-21 @ 15:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback