ÄNTLIGEN LÖÖÖÖRDAG !!

Gårdagen va jag fylle chaffis, jag kom te lillsyster vid sex, dega i soffan kolla lite film. Dem va tre bruds som skulle te norrköping för att festa. Jag o martin körde dit dem vid tio sen hem te systers lägenhet för att ha det liiite mys, vi hade hyrt två filmer, satte på den ena och då märkte vi att den hade vi redan sett. Sätter på den andra (en skräckis) men den söööög totalt, vi såg inte ens klart hela, Vilket jävla skämt, HAHA.
Iaf vid halv två körde jag hem lillebror från k-holm, sa hej till mamsen. Sen bar det iväg te norrköping, hämta brudarna, käka MAX, o sen åkte vi hem. Jag o martin va hemma runt fem. MYCKET ROLIGT... NOT !
Är lite lagom trött idag !!

MEN, Ikväll då jävlar är det PARTY, Med Penny & Syster. Vi ska väl förferra hemma hos lillesyster, Sen drar vi till Vingåker. Hoppas på en GRYM kväll ;)

Imorrn ska jag va bakis o sen ska jag kolla på när brudarna spelar match !

Vi ses i dimman !

PUSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback