Dem växer !

Dem små kisseungarna växer, Ziiha har flyttat på dem så man ser dem inte så ofta för dem ligger inne i en låda typ ;) så idag kom en liten rackare ut, så stora dem blivit, hehe ^^

Idag så provade jag att meditera för första gången, det va riktigt mysigt o så lugn man blev efter, ska nog försöka att göra det lite oftare, jag behöver nog det !
Idag så har jag knappt använt kryckorna, jag går som en kråka men det går åt rätt håll iaf ;D

på fredag har jag 4olika saker jag kan välja på o göra, hmmmm?
får se vart det slutar nånstans.. HAHA

sitter o väntar på att martin ska komma hem från mötet, vilket är snart ^^
DÅ blire MYS ;)

PUSSKRAAAAAAAAM
// INA

Kommentarer
Postat av: mallan<3<3

Va bra raring att det går åt rätt håll med knät. =)Hoppas att du inte har allt för ont. Ta hand om dig raring<3<3 pusssissar<3

2009-08-12 @ 21:10:22
URL: http://maaliinjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback