Gott & Blandat!!

Jag måste skryta lite med att jag har slutat röka *stolt*, men på lördag vankas det fest så vi får se hur det går efter det, hehe


I veckan har det varit mkt skola o plugg o det funkar ganska bra!

Sen har jag varit hos sjukgymnasten det går sakta men säkert åt rätt håll, tror jag iaf :)


Jag längtar som satan till lördag, då ska jag o My Darlo Penny till Vingåker på FEST!

Penny & Ina kväll, det kommer bli såå jävla skoj, vi lyckas alltid röja, oavsett vart vi är :)

PARTY blire iaf, det är en sak som är säkert !! 


Käka lunch med Penny idag, mkt trevligt, TACK <3


Nu har jag köpt mig en skiva så nu äre party i punton igen, som jag har längtat ;)


kattungarna bara växer o växer, nu har dem börjat springa runt (dem försöker iaf) sååå mysigt !!

Imorrn får vi se vad som händer, antingen ska jag hänga med martin på möte eller så tänkte jag umgås med nån under tiden, nån som har lust o mysa en stund imorrn kväll??
efter det blire mys hemma i soffan framför en film eller nåt !!

GE MIG LÖRDAG <3


Hörs !
Pusss / INA


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej söt!

Måste ses snart och ha en liten myskväll =)

Hoppas du får en bra helg! ses, puss och kram <3<3<3

2009-08-28 @ 22:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback