Roligt Värre !

Idag så pratade jag med en go gammal vän på telefon, vi har skrivit en MASSA på msn, men blir så träligt efter ett tag så jag tog telen o ringde upp istället.
DET roliga är att vi inte har sett varann på snart 5år, helt sjukt. första gången på fem år jag pratar med han i telen, säkert längre. vi pratade på länge om allt o inget ;) Haha...
Hoppas på en fika snart så man får se människan. Haha, riktigt spännande, man förändras ju en del under fem år !!
ROLIGT :)

Har varit i skolan idag, fick då reda på att jag kommer att bli klar med skolan redan 10september om jag inte väljer att plugga ett ämne till, vet inte alls hur jag ska göra... Den som lever får se !

Fick även träffa underbara anna, det va ett tag sen, o lotta oxå :) Mkt roligt att få träffa lite folk <3

Va hos sjukgymnasten idag oxå, det blir ingen fotbolll på ett tag iaf, känns lite träligt men men hoppas på att knät blir bra nån gång framöver !!

Fredag o lördag är det massa saker som händer, men tror att jag skiter i allt o bara är hemma eller hittar på någe med marw, har ingen lust med någe känns det som :S

Hörs !
Pusskraam
// INA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback