Skola !

Imorrn börjar skolan, både skönt och oskönt ;)

Martins födelsedagsfest blev kanoners, mkt folk, roligt att få träffa hela tjocka släkten :)

Sune har ÄNTLIGEN kommit hem, vet inte varför han va borta så länge, han har som längs varit borta 3-4 dagar men nu va han borta i över en vecka :S men nu är han hemma igen iaf, och har varit hemma i tre dagar, Kors i taket ;)

jag va o röntga knät i måndas, men det va inga skelettskador, så det är ju kalas, så nu ska jag ringa sjukgymnast så får vi hoppas på att det blir bra nångång, men jag säger bara en sak, blir det inte bättre och jag ska hålla på o skada knät när jag lirar boll då tänker jag sluta med skiten.... det är verkligen inte värt det !!

på fredag blire lite party hos kakan, men blir nog nykter, fast har inte bestämt mig än, haha
lördagen har jag tre saker att välja mellan, två fester och bio, tror att det blir bio med min älskling, den som lever får se !

nu måste jag plugga iaf, så jääävla tråkigt, men sen har jag bara ett ämne kvar, blir undersköterska den 2a Oktober :)
BRA JOBBAT CARINA !!


----------------------

all alone and abandoned from everyone.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Bra jobbat!

Inte lång tid kvar nu!!



Skönt att han kom hem igen!



Ha de bra.. <3 kramar om <3

2009-08-20 @ 16:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback