God Jul !

Nuså är vi klara med allt innan jul, skööönt..
Imåndags va jag o marw hos mamma och fixa knäck och baka mjuk pepparkaka, FAN så gött det blev, sen tog vi en rajd på stan och köpte klart alla julklappar så himla skönt att ha det gjort..
Igår hände det inte så mkt, fixa och trixa lite hemma, på kvällskvisten åkte vi hem till syster och robert, martin fixa nått med rör och den käka vi sen bar det hemmåt, martin släppte av mig hemma sen åkte han vidare för att åka o fixa rör hos nån.. Karin kom förbi och jag färga hennes hår, lite skitsnack och mys hanns med <3
Idag har vi inte gjort många knyck här hemma, vi åkte till valla för att köpa lite julblommor träffa på kakan (som bor precis vid blommaffären) blev inbjudna på fika, så vi blev kvar där ett tag, mkt trevligt <3
just nu sitter vi här i soffan o myser, marw ska snart iväg på möte och jag blir kvar hemma för att mysa med katterna och spela bingolotto (uppesittarkväll) det ska bli skönt !

Imorrn äre då julafton, tänk så fort tiden går.. uj uj...
Snö har vi med (kors i taket) så i år kanske det kommer att kännas som julafton :)
Vi ska iaf hem te marw pärom på dan och till kvällen drar vi till mina !

GOD JUL !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback