Hundvakt !

hela veckan lång har jag varit hundvakt åt lilla rufus, eller han är inte så liten längre :/
Men idag är sista dagen jag behöver ta hand om han...

fan det är redan torsdag, det går så jävla fort, man hinner inte riktigt med, hehe..
jaha snart äre jul oxå, måste nog ta tag i det här med julklappar kanske.. haha
undrar om jag och annica ska hämta julgran i helgen, hoppas det ;)
Oj snö hare ju blivit med, Massor, sååå himla mysigt. hoppas bara det ligger kvar till jul och nyår...

Ikväll ska jag träna, sista träningen sen blire ett litet uppehåll över jul...

Imorrn ska jag och min kärlek gå på bio, får se om danne o catten hänger på oxå :)
lördagen prata danne o catten om att vi fyra skulle ha myskväll, trevlans :)

Nehe nu ska jag nog släppa ut hunden !

Hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback