Lycka !

I måndagskväll va vi över hos maria & patrik för mys o film <3
igår hände det inte så mkt...

Ikväll så kommer det massa goa vänner hit, först kommer Kakan & Fredrik lite tigare för vi ska käka lite gott tesammans innan <3 Sen vid halv åtta ungefär kommer resten av gänget, vi ska spela bingolotto & mysa, efter vi har vunnit massa miljoner så ska vi nog basta :)
Det kommer ganska många sötisar så jag tror inte ens vi får rum i soffan allihop, vi kanske får släpa upp soffan vi har nere ikällaren, hehe, det ordnar sig nog.. Det ska bli himlans trevligt iaf ♥

Jaha imorrn äre Nyårsafton oxå vilket ska spenderas med vänner & familj, vi börjar med att gå ut o äta allihop för att sedan dra vidare hem te Guntorp där det blir partaj ^^ Kommer att bli en trevlig afton ♥




--------------------------------------------------------------------------------------

Jag kommer snart att gå igenom 3 faser av panik..
jag kommer att bryta ihop både en och sju gånger..
men detta är för mitt eget bästa..
jag tror att det kommer att bli kanoners tillslut..
men det kommer att vara ett rent helvete..
tur att jag inte behöver gå igenom detta själv..


Vi Är Starka & Klarar Allt Tillsammans 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback