Lycklig!

Jag tror det är första gången jag skriver det som Rubrik,
men jag har insett att jag borde nog inte sitta o gnälla på allt o alla...
Jag är så jävla bortskämd, jag har i stort sett allt som man kan önska sig,
jag har definitivt mer än många andra, mitt liv är RIKT på många sett o vis,
jag har ett hus som är fullproppat med massa fina saker,
jag har en fin liten plattTV i köket, och hur många har det lixom !?
haha, jaaa och det viktigaste av allt, jag har en underbar man i mitt liv som verkligen älskar mig mest av allt, och älskar mig för den jag verkligen är, vi har ett underbart liv tilsammans, och hur många har det lixom !?

Min poäng är iaf att jag är lyckligt lottad och inte borde sitta o tjura för att jag inte har en vacker kropp eller ett jobb... MEN dem sakerna går ju att fixa lätt men det kommer säkert att ta sin lilla tid, men va gör det om hundra år ? så det kan ju definitivt inte bli sämre iaf, bara bättre !
jag har ALLTID varit en negativ person, men ska nog försöka att ändra på det.
Leva Livet, NU Ska Jag Leva Livet !!

Helgen har vart kanon i vanlig ordning,
Har umgåts mest med min kärlek, vilket Gillas♥

Idag har jag varit hemma o pulat lite som vanligt,
Imorrn ska jag nog ta en fika och umgås med min Underbara vän Fia, efter det blire träning.

På Fredag då blire PARTY, ska bli skojsigt, det blir safiren där Black Jack Spelar :)
Så då ska vi svänga våra lurviga ♥

Ne nu ska jag fundera ut va jag ska laga för middag,
Och snart kommer min Älskling hem oxå :)

Ta Hand Om Er !
Puss&Kraam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback