Snow !

Ifredas blev det ju ingen bio (klantskalle) så syster kom hit, så vi kollade på "paranormal activity" för syrran hade inte sett den, men för min del va det tredje gången, dem två tidigare gångerna har jag varit livrädd på natten sen.. och denna gången sa jag "om jag har svårt att sova inatt ska jag slänga den där jävla filmen åthelvete" hehe, men det slapp jag göra för jag sov gott den natten :)
Vi hade det mysigt iaf <3

Igår så drog martin iväg det första han gjorde när han vakna (o9.oo) dem skulle "BARA" iväg o hämta en skoter vilket skulle gå fort, kl. 14.oo kom han hem o käka sen drog han ut igen för att köra snöskoter o mecka lite... så med andra ord hade jag i stort sett en heeeldag med mig själv, vilket gick fint till en början jag fick massa gjort bla så åkte jag o Isak ut i skogen o hämta julgran, jag pyntade den så nu står den här så fint doftar gott gör den med ^^ Senare blev jag bara trött på att sitta här själv, senare på kvällen åkte jag o marw in te syster o daniel, vi åkte o käka sen blev det film och mys <3

Idag har det inte hänt så mkt, marw gick upp o mecka skoter medans jag snoza i sängen ^^ men gick sedan upp och jag o marw satte oss o spela xbox- Left 4 Dead 2, så jävla skoj, det är kul när man hittar ett spel som vi kan spela tillsammans =D efter några timmar då vi fick nog så drog vi ut på en liten rajd med snöskotern, Älskar sånt.. Kom hem, tog en fika hos Patrik.. Marw o patrik åkte o lämna tebax skotern då den inte funka som den ska, medans dem va iväg så spelade jag o felix xbox ^^

En Bra Helg !

Snart ska vi iväg te Familjen Persson o käka <3

Imorrn ska iaf jag (marw kanske) hem till mamma för att göra knäck, mums..
Iår har vi gjort allt julbak hemma hos mamma och mamma tyckte att vi skulle ha det som en dradition att göra det tesammans, Javisst men nästa år är vi hemma hos mig ^^ (Y)
Trevlans <3
Jag o martin ska väl försöka att göra ett sista julryck imorrn oxå så man får klart på allt innan jul.. Suck..

Hörs, Bye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback