Soppa...

ja det är ju roligt när nån rör i soppan ibland...
Detta är en fet soppa, men vissa gör den ju lite fetare än va den verkligen är !

Jag vill bara tacka alla som straffar mig för någe jag inte gjort eller har ett skit med och göra, det är verkligen skönt att veta vart man har sina vänner !! TACK !

Och ett litet tips: Är man vän med båda, väljer man inte sida utan man håller sig utanför och står snällt i mitten och visar att man finns där för den som behöver det !


Min helg har iaf varit fantastisk, har hänt mkt roligt, en trevlig fredag och lördag kväll..
Söndagen va vi i kyrkan o kolla på när Alva va Lucia, Så fint !

Idag har jag varit hundvakt, vilket jag ska va hela veckan tror jag..
Roligt när det är lite liv i luckan, men kommer nog aldrig skaffa mig en hund, jag är en kattmänniska :)


Ikväll står det plankstek på menyn, SÅ JÄVLA GOTT,
Sen blire nog Massa mys med min underbara kärlek ♥

Bye !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback