Vad Är Felet ??

Det finns mycket man önskar vore annorlunda här i livet, att folk vore annorlunda, men det enda man kan göra är att försöka glömma och gå vidare för jag kan ju inte direkt förändra andras beteende, det är bara att acceptera läget oavsett om man gillare eller inte...
Nåt jag tycker är lite extra tråkigt är när man har haft vänner som har varit underbara och sen helt plötsligt har förvandlats till själviska svin, bara tänker på sig själv och skiter i andra, dem lever i sin lyckliga lilla värld och utesluter mig helt, då tar jag väldigt illa upp... men vad kan jag göra mer än det jag redan har gjort??
Ne det är nog bara att inse att dem har gått vidare med sina liv och jag måste nog göra desamma.. Tyvärr !
Men sånt är livet (eller äre inte så man säger?)



Igår fick jag träffa min finaste vän, jag åkte hem till henne en sväng innan jag drog till träningen, det är så skönt att bara sitta o prata om allt mellan himmel o jord, blev dock inte så långvarit, så vi MÅSTE ju träffas snart igen :)


Imorrn äre fotbolls avslutning som gäller, ska bli trevligt och GOTT ;)

LÄNGTAR TILL FREDAG !!

Bye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback