Dag 3

Dag tre är snart slut och jag är mycket piggare än vad jag har varit dem två första dagarna då jag har mått SKIT.
Dagen har flytit på, jag har vart i skolan och fått träffa kära Anna som är uppfriskande :) efter skolan åkte jag hem o hade sån energi att jag plockade iordning i hemmet o fixa tvätten och disken vilket min underbara kärlek kommer att uppskatta när han kommer hem ;)
Jag har varit själv här hemma hela kvällen o då slog en tanke mej. = Jag skulle kunna fuska hur mkt jag vill med denna kur, jag skulle kunna suga lite på den där daimen som finns här på vardagsrumsbordet, o käka lite av allt det goda som finns i min kyl o frys. MEN jag har inte rört ett skit, visst att jag har sneglat på det goda men anti tanken slår till direkt. JÄVLA godis, jag skulle vilja  länsa ALLT jag har här hemma o bara kasta ut ALLT så jag slipper se det ! Det gäller att slå på fingrarna när tanken kommer att man är hungrig, vilket jag är en STOR del utav min vakna tid ;P
MEN dag 3 är snart avklarad och jag är redo för en ny dag :)
Imorgon är det skola igen sen på kvällen är det fotbollsträning, jag får se om jag orkar med träningen, märks imorrn.
Tack för dem fina kommentarerna och allt stöd ni ger mig♥ MINA ÄLSKADE VÄNNER♥

Hörs Imorrn Igen :)

Mycket Kärlek Från En Glad Ina ;)♥


 

Tack Min Älskade För Att Du Står Ut Med Mig Nu Och Ställer Upp På Mig.
Älskar Dig Av HELA Mitt Hjärta!!

Kommentarer
Postat av: Catten*

Du är bäst, du kommer fixa det här galant:D I belive on you<3<3<3

2009-02-25 @ 19:53:15
Postat av: Anonym

Du är sååå sjukt duktig! "Det sägs att dem fyra första dagarna är värst" Dag 4 i morgon. sen kommer de gå som en dans. ;) Du klarar de! Love you babe! <3<3<3 kramar om

2009-02-25 @ 22:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback