Bebisar !


jag räknade ut nyss, att om Ziiha blev med bebisar på första försöket så kommer hon att föda i slutet av nästa vecka... HOPPAS, jag vill att dem ska komma ut NU ;)

veckan har som vanligt bara flugit förbi, i onsdags va jag o martin på fotvård, Underbart skönt :) sen efter det åkte vi till Marcus o Alexandra för en fika, mkt trevligt och grattis till eran nyfödda lilla pojke :) o på kvällen följde jag med martin på möte :)

igår drog markstenssättningen igång, vi kommer att få det så fint, men det är ett jävla jobb, Ikväll blir det Bio :)

Imorgon så blir det Cup, Mindre roligt, men på kvällen blire PARTY o Öltält, det ska bli så kul, as länge sen jag va ute ;)

NU ska jag kolla tv o sen kommer martin hem då ska vi käka lunch sen så ska vi lägga marksten :)

Ha en bra helg gott folk.. Vi hörs !!

PussKraaam / Ina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback