En redig gräsare, FREE SPIRIT !!

söndag vare, idag har jag jobbat ;P det va evigheter sen, va skit nervös men det gick kanon, så himla skoj , så jag vet att jag har valt rätt yrke :)

kolmården med ungarna va en kanon dag, vi va där vid elva o kom därifrån halv sju på kvällen så det va en redig dag, men massa skoj, sen sov dem här på kvällen :9 dan efter va dem kvar tills kvälla, vi busade en massa, hade vattenkrig o skit :P på kvällen skulle marw o jag gå ut o käka o glo bio men det blev inget dera, ingen av oss orka, helt slut körda efter ungarna haha, vi åkte te valla o köpte lite gott sen blev de bara mys , lördagen hände inte möe, på kvälln va det födelsedagskalas hos robert, o idag har jag bara jobbat, vi ska väl iväg te martins päron snart o käka :) jag ska nog banne mej ta ett glas vin, för det är jag VÄRD  ;)

i veckan så börjar träningen, sen blire nog bara att fixa hemma kanske åka o shoppa lite oxå :) på onsdag ska jag o martin på fotvård :) det ska bli underbart  !!  det blir sista veckan av gemensam semester så vi ska ta väl hand om varandar i detta hem, hehe...  jag ska ha en underbar vecka iaf....

bebisarna rör sig i Ziihaas  mage, jag LÄNGTAR ! hon är jätte tjock nu så vi har bildat klubb.. HAHA

jag älskar min martin så himla mkt, Han är BÄST, finns fan ingen bättre människa, han är min bästa vän o min älskling så klart, UNDERBART!!

KÄRLEK


----------------------------------------------------------------
Hur MÅR du igentligen?
-----------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback