kalas...

sitter just nu o väntar på att martin ska komma o hämta mig, sen ska vi tilla valla o köpa blommor o skit, sen ska vi till ramona och emil, (martin ska klippa sig). sen åker vi ut till marmorbyn för att fira mamma o morfar som fyller nästa vecka :) hoppas på god mat  :)

idag har jag inte gjort så mkt, städat lite o så :)

satte just på mig en outfit som jag inte haft på många år, o det ser ganska bra ut, får se om jag har på mig det ikväll eller om jag hinner ångra mig precis innan jag ska dra, måste slå en sista check i spegeln :/ 
eller carina så kan du va stolt över hur du ser ut, det är jag som ska må bra o ingen annan, jag undrar om allt som har med bantning o göra, om det är för min skull eller alla andras... något jag måste tänka på,  !!!????

nu ska jag slänga ut mina söta katter o sen ut o ta en cigg kanske iväntan på min martin...

vi hörs!
ha en bra helg !!
Puss // Ina


Jag väntar på smset .. Master, undrar om det kommer ikväll... Hihi !

Kommentarer
Postat av: Anna

Va kul med Kalas gumman, dubbelkalas för din del. Jag ska jag också på kalas, (om jag inte ångrar mig och gosar i soffan med nått gott o äta och en bra film, och Kristoffer såklart). När man vart borta 1 vecka är det skönt att vara hemma.

Du är fin i allt gumman, en snällare person får man leta efter, och det här med bantningen, du ska göra det för DIN egen skull, absolut ingen annans. Kom ihåg det. Du är bäst. <3

Puss Anna

2009-07-10 @ 15:49:47
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback