Onda tankar...

länge sen jag skrev men som vanligt så glöms det bort, eller så orkar jag bara inte... men nu ska jag försöka skriva lite,..

jag har inte så mkt att skriva om igentligen... allt har rullat på med sol, bad, jobba o mys...
denna vecka har inte börjat så bra, haft sjukt dåligt humör eller tankar om allt o alla...jag förstår inte varför det ska behöva vara så... trött på livet helt enkelt, men jag kämpar för att komma på fötter igen... jag vet inte varför det blir såhär... orkar inte bry mig heller längre.... har ingen att prata med så jag släpper det...............nog om skiten....

på måndag åker vi bort fem dar, för lite semester med hela min familj, hoppas på bra väder och roliga äventyr, ska bli skönt att få komma bort o släppa allt (förhoppningsvis).

eh fan har inge o skriva om inge roligt iaf, massa skit bara... orkar inte...

vi hörs !!


// carina

Kommentarer
Postat av: Hanna

Är såå sjukt dålig på att höra av mig! Men finns här för dig babe! When ever you need me. i´m there for you! love <3<3<3

2009-07-10 @ 01:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback