Poker Face !

helgen har vart kanon :)
Imåndas häll jag o marw på som vanlig ute på tomten vilket vi gjorde itisdags med, vi är riktigt duktiga :)
idag har jag mest segat, marw har fixat muren o det blev jätte fin !
jag har haft världens huvudverk nu dem senate timmarna, jag har legat ute i hängmattan o myst på eftermiddagen, mycke skööönt !

Imorgon ska jag o martin ta med ungarna o åka till kålmården :) sen ska dem sova här, det ska bli mycke roligt :)
på fredag skulle jag ha följt med Ange på fest men skippar nog det o myser med martin istället, sjag ska gå ut nästa helg o orkar fan i supa två helger irad, så tråkig är jag ;P eh va fan man har väl annat för sig en o supa hela tiden o man är ju ingen ungdom längre heller :S eller !?  jag tycker det är trevligare o mysa istället , det är min nya hobby :P

Nu vet jag säkert att min lilla Ziiha är med kattbebisar :) guuuuud så skoj det ska bli med små söta bebisar som kommer springa runt här snart :)

Pusskram





---------------------------------------------------------------


jag är så jävla less på era attityder o sättet att behandla vänner, det gör mig jävligt lessen, att inte höra av sig på tre veckor o sen när jag hör av mig får jag tex, kommentare "har du skickat fel eller?" aaa men ursäkta att jag ville höra av mig o se hur du mår, efter som att ingen annan jävel bryr sig, Ursäkta, ska inte hända igen...
Nu vet jag iaf vart jag har mina "vänner" och RIKTIGA vänner !!
JAG ORKAR INTE MED SÅNT HÄR SKIT.....!!!
Ska det va så jävla svårt att bete sig... Mänskligt o inte som nån jävla Bitch !
Faaaan så jävla ledsen jag blir, att det ska behöva va såhär.....
Trött på skiten o jag orkar inte bry mig längre !
Punkt Slut !!


 


Kommentarer
Postat av: hanna

Åh!! Jag vill också ha en kisse bebis!! Mysigt!!

Hoppas allt är bra med dig! <3 kramar om <3

2009-07-22 @ 19:27:07
Postat av: Mallan<3

Weeii Kissebebisar så söta när de är så små dom små liven:)Åh du Kålmorden låter inte dumt:) Ta hand om dig vännen<3

Pusss o kram<3

2009-07-22 @ 21:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback