Semester !

i måndas åkte vi iväg med min familj på semester i Uddevalla (där vi bodde på hotel) men åkte runt överallt :)
på måndagen innan vi åkte till hotellet så stanna vi till på liseberg och jag tror att vi åkte allt man kunde, en riktigt rolig dag, då man släppte alla sina rädslor o bara gav gärnet :) sen åkte vi till hotellet för att packa upp sen gick vi o käka :)

på tisdagen gick vi upp tidig o käka en underbar frukost, sen åkte vi till Nordens Ark, där vi kolla på massa djur, sen åkte vi till smögen för att gå på bryggan o bli avis på alla som hade grymt härfiga båtar, vi käkade sen blev det bad i havet !

onsdagen åkte vi till strömstad, o sen till saltö för bad i havet o ligga o prässa lite :)  sen åkte vi hem för att bada i polen på hotellet, som även hade bubbelbad, bastu, solarium, badkar underbart, Jag Älskar att BADA :)

Torsdagen åkte vissa iväg för att göra någe men jag marw martin o daniel orkade inte hänga med så vi slappa mest, bada i polen o myste mest :)

fredagen va det dax för hemfärd, vi har haft en underbar vecka...

nu ska jag åka o hämta perssons för vi ska ut o äta på olympos ikväll, trevligt !!

vi hörs !
Puss Ina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback