TTYN.se

oki eller hur !?

i fredas när vi kom hem så sega vi lite sen på kvällen gled vi över till familjen persson för lite kubbspel, vi spelade fem omgångar, o tjejerna vann tre av fem o vi ÄGDE :) en mkt trevlig kväll, o jag fick träffa min Ange som hade saknat mig så mkt medans jag va borta ;) Lovely <3

igår va vi hemma o fixa lite, sen käka vi tacos o myste lite...

idag har vi fixat massa här hemma, vilket man måste göra hela tiden när man har ett eget hus att ta hand om, fix o trix tar ALDRIG slut... men det e sköj :) fast hinner inte så mkt annat än o fixa o trixa...
nu på kvällen blev det familje middag med perssons på olympos, underbart gott o trevligt...
jag träffa min fia oxå <3

imorrn blire återigen att fixa ute på tomten, sen ska jag hem te Ange o umgås o hjälpa henne o rensa hennes otroligt ogräsiga rabatt... haha...  sen får vi se vad veckan har att bjuda på :) jag o ange ska väl ta o hitta på någe, samt jag o fia, sen ska jag se om annapanna har tid nån dag :) Hoppas jag iaf <<<,9

ne nu ska jag lägga mig i soffan hos min marw o mysa lite sen blire till att sova snart !! 

vi hörs antar jag !!

Kram / Ina  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback