Barnvakt...

satt nyss o kollade på jätte gamla kort på galna o underbara människor som man har umgåts med förr i tiden, saknar massor, jag saknar mig själv oxå, man har förändrats en jävla massa o jag vill bara fara tillbax i tiden..
men allt jag har kvar är minnen o dem kommer jag att hålla kvar stenhårt... Saknar!!

Idag körde martin upp mig tidigt för han tycker att jag ska vända tillbaks dygnet, men jag tycker minsann att jag får sova så länge jag vill.. men icke.. Gubb jävel !! men jag älskar han ändå ♥

martin o maria åkte iväg på lunch möte så jag fick lov o va barnvakt åt felix o alva.. sen hämtade jag karin en sväng !
Vi har nyss ätit o nu sitter dem små glina o tittar på tv o jag har satt mig här framför datorn !!

senare så ska jag o martin äta gott o bara mysa... men jag är jävligt sugen på att festa men jag får hålla mig tills imorrn...
ha en bra helg allesammans !!
Kram
/Ina



------------
Passar Det Inte, Så Passar Det Inte,
Jag Tänker Då Fan Inte Anpassa Mig Till Dina Eller Era Regler !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback