Ingenting är omöjligt !

imorse när jag stallde mig på vågen så hade jag nått mitt mål, ett stort leende ;)
men det är nu det verkligen börjar, måste kämpa som ett as nu o inte falla för alla frestelser...

min kära älskling är sjukskriven nu i en vecka, nice o ha nån här hemma,
massa mys ska det bli, just nu sitter det två sjukskrivna xbox nördar brevid mig, matin o joel.. mkt trevligt.. är så skööönt o ha folk här hemma... jag är GRYMT sällskapsjuk....

Oooh, min lilla Ziiha (katten) blev påsatt idag så jag hoppas det blir små kattungar snart ;)
så ni som är intresserade av svart/vita kattungar (kanske långhåriga) hör av er... !!


Hörs !!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, jag och kristoffer har pratat om eventuellt en kattunge till (och då långhårig). Så vi får se om det blir nått ;).

Gumman vad duktig du är som tagit tag i det igen. Och att du nått ditt första mål, vad har du satt upp nu? Ja det är riktigt surt att man slängt, både jeans, snygga toppar, klänningar och bh:ar. Mycket i mina lådor är nämligen för stort och det ser inte klokt ut på, haha. Då kan iaf sno tillbaks av din mamma ;).

PUSS <3

2009-06-04 @ 12:49:55
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/
Postat av: Hanna

ja, jag vill ha en liten kisse =)

men måste flytta först då hhee ;)

2009-06-04 @ 22:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback