Lyckat !!

I fredas va det ju party hemma hos mig, o det va kanon väder o grymt mkt folk (40pers) det där va årets fest, jag hade så jävla kul.... det måste göras om lite senare i sommar eller vad säger ni??

lördagen vare mys med folket som sov kvar, vi sola, bada o grilla mkt trevligt :)
på kvällen va vi hos martins päron o käka sen så åkte jag martin joel o angelica hem till oss igen o spelade xbox som besatta halva natten.. mkt kul...

igår så vare att måla på altan, jag o angelica va mkt duktiga o det blev kanon fint... på kvällen åkte vi hem till mina päron för att få fantastisk go mat :)
sen när vi kom hem så kom angelica o karin över, martin åkte iväg så vi brudar drog igång en skräckfilm :) Tack babes !

jag är så glad att jag har angelica här ute.. jag har blivit enormt sällskapssjuk.. känner mig ensam här ute i skogen, men nu så är angelica ofta här ute o vi hittar på en massa bus, mkt skönt att ha nån att umgås med o ha en massa skoj med :) ♥

idag är jag värsta seg, jag tror att jag har fått halsfluss :( jätte ont i halsen kan fan inte svälja o så dem där äckliga vita blupparna på halsmandlarna... är det halsfluss då??  USCH !! otrevligt äre iaf...

i fredas på festen så fick nog alla sig en liten chock, jag tyckte det bara va roligt att du kom, det trodde jag verkligen inte :) jätte skoj att få träffa dig, va ju evigheter sen ;)  
jag skiter i vad ni andra säger, eller säger, ni snackar skit bakom ryggen antagligen som vanligt i stället för att fråga eller prata med mig.. om alla ändå kunde vara som min underbara vän Anna, du är fan det bästa som finns jag är så himla glad att jag har fått lärt känna dig.. Dig kan jag alltid prata med om ALLT.. Tack för att du finns vännen


Nu drar det igång igen o jag hoppas hoppas hoppas att jag klarar det denna gång... Jag MÅSTE... eller vill :)


just nu ska jag nog bara lägga mig i soffan o lira xbox :)

Vi hörs !!

Puss
/ Carina Eriksson


 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var verkligen sjukt roligt!

skulle vara as roligt om de blev en till under sommaren! men Då ska de bli ett bättre slut på kvällen/natten hhee ;)



love you babe! Tack för allt. <3<3<3

2009-06-01 @ 18:45:58
Postat av: Anna

Men gumman, vad glad jag blev när jag läste vad du skrev om mig :) Du ska bara veta att jag tycker du också är underbar. Tror vi är väldigt lika du och jag. Vårat snack inne på toan visade bara ännu mer vilken fin och ärlig vän du är. Sånna vänner som är dom bästa <3 jag hoppas verkligen det blir en till fest innan sommarens slut. Hade riktigt roligt. TACK. PUSS

2009-06-01 @ 22:58:56
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/
Postat av: Sophia

Tack gumman för att jag fick komma i fredgas, synd bara att huvudet inte ville vara med, men jag hade as kul..Ser fram emot en nästa gång..:) synd att du har blivvit sjuk, tänker på dig gumman...<3 Love you...Pusss

2009-06-01 @ 23:49:31
Postat av: ina

Tack darlings <3

2009-06-03 @ 17:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback