Midsommar !

as länge sen jag skrev, men har haft fullt upp o inte orkat sitta här...

förra helgen vare fest hos anna o sedan statt, mkt kul...
i veckan har det varit massa mys...
midsommar va himla rolig...

men n u är det dax o ta tag i livet, det finns så mkt jag måste förändra o ta tag i så jag vet inte var jag ska börja, men det är bara att sätta fart... 

jag orkar fan inte skriva mer.. är så trött på allt just nu vill bara att min martin ska komma hem o hålla om mig..

eh skiter i detta nu....

Bye...
/ carina

Kommentarer
Postat av: Your Love

Hehe Det var ju percis det jag gjorde. Måste ha fått en vibb att jag skulle komma till dig Kyss på dig min lilla sexy

2009-06-22 @ 15:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback