Snuskisar !

har inte skrivit på hela veckan, men jag har inte setat vid datorn ett skit, jag har verkligen inte haft tid.

det har hänt så mkt roligt denna vecka !!


Måndag !

Jag martin o karin åkte till örebro för att shoppa lite, vi hitta lite fina grejor.

sen åkte vi hem, angelica kom över så jag angelica o karin hade en riiiiiktikg busig kväll, martin blev skapligt trött på oss.. hihi... sen vid ett ungefär så gick vi o la oss.. martin o jag kolla lite på tv o låg o snacka, o sen precis när vi skulle sova ringde martins mobil då va det joel som undrade om vi kunde komma o hjälpa honom för han hade skjutit två vildsvin, så jag o martin gjorde oss redo sen åkte vi o bytte bil o sedan plocka upp angelica... vi släpa på de där grisarna o sen åkte vi hem till slaktboa, där vi spendera heeela natten.. kl fem på morgonen gick vi o la oss... en mycket rolig dag/kväll/natt/morgon ;)

Tisdag !
Martin o jag gick upp vid ett/två degade lite, klippte gräs o sen kom angelica o joel o karin över för film o mys sen gick vi o la oss vid tre ! (vi har vänt på dygnet skapligt denna vecka)

Onsdag !
Jag, martin, angelica o joel åkte till norrköping för att inhandla lite sexleksaker, mycke roligt, vi hitta lite skit.. hihi..
medans jag åkte o jobba mellan 16-19 (första gången på ett halvår) så åkte martin på möte, när vi kom hem kom joel o angelica över för ännu en film o massa mys, o lite spelande oxå... senare åkte jag o angelica o hämta karin medans martin o joel åkte o hämta calle... när vi kom hem så satt vi o prata lite sen så åkte var o en hem till sig.. vid två ungefär ringde martin till joel (han o calle va ute o jaga) för o kolla om han hade skjutit någe oooh yeees det hade han men martin o jag slapp hjälpa han denna gång, som tur är säger jag annars hade dagen idag varit mindre rolig !!

Torsdag !
Idag är det torsdag.. redan.. denna vecka har gått fort o jag har haft så jävla kul, roligare än ever... tack alla underbara♥
Idag ska jag träna.. mindre kul.. men det kommer nog att vara skönt när det väl är gjort !
Imorrn vet jag inte vad som händer kanske lite grilla här med brudsen, har det snackas om iaf.. 
på lördag blire party ;) det ska bli jätte skoj ;)

oh kan ju bara meddela att mitt bantande har gått åt helvete denna vecka.. men det äre faaan värt :)

Älskar er mina snuskisar ♥

Hörs !
KramKram

/ Carina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback