Mys !!

hej hopp !
denna helg har snart flygit förbi den med...
det har inte hänt så mkt, vi har mest myst denna helg med massa folk o det tycker jag är as trevligt...
ifredas va vi o käka hos maria o patrik sen gick vi över till oss o käka efterrätt o sen kom isak över o då spelade jag o marw o isak...  mycke kul ;)

Igår så hjälpte jag till lite på bps o hade en jätte skojjig dag med liten karin, sen åkte vi hem o då följde karin med hit för att mysa med oss, vi käka gott o sen spelade vi (spelberoende) en mycket mysig och trevlig kväll...♥

idag så äre match, får se hur mkt jag orkar, har ju inte gjort ett skit denna vecka förutom att ha varit sjuk o degat, men vi får hoppas på det bästa, jag hoppas på att få värma bänken ;)

sitter här i soffan med min underbara älskling... vi firade 3år o 9månader i fredas.. länge värre, men kärleken bara växer..
underbart... Älskar Dig Martin Persson♥

Jaha nu har man gått ner 10kg så det är bara att gå ner tio till... ooooh jobbigt, det lär nog ta sin lilla tid men bara att kämpa på...  det är ett evigt kämpande...  men men har ju satt mig själv i denna situation...

Hoppas alla har haft en bra helg !?

Vi hörs..
puss
/ Ina

Kommentarer
Postat av: Mallan<3

Duktig du är vännen kämpa vidare det fixar du=) Grattis till er<3<3 Jo då har haft en skön helg=) Ses om några timmar då ska vi spöa julita hihi Pusssisssar<3<3<3

2009-06-07 @ 11:25:51
URL: http://maaliinjj.blogg.se/
Postat av: Anna

Bra gjort gumman. 10 kilo är as bra ju :). Kämpa på! Puss

2009-06-07 @ 16:26:31
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/
Postat av: Hanna

oj shit.. Va duktig du är!! de är jätte mycke ju!



Oj, har ni vart tillsammans så länge! Va roligt Grattis! Inte lång tid kvar tills ni firar 4år =)



Yeh! shit va vi ägde idag! 5-0 mot julita.

As duktiga var vi!! hela laget! =)

Grymt roligt att spela idag!



Ha de bra vännen! <3<3<3

2009-06-07 @ 22:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback