Plugg !!

igår pluggade jag hela dan o det ska jag göra idag med, det är så typiskt när det är så himla fint väder...
Men jag måste ju göra det för ämnet ska va klart på tors :S

ikväll ska jag träna så jag får väl njuta av vädret då.. haha
imorrn eller på torsdag blire bio o jag tror vi ska se Transformers 2.. den är nog grym ;)

annars vet jag inte vad som händer mer än att jag ska plugga o till helgen hoppas jag på fint väder så man kan få pyssla lite på tomten o kanske skaffa sig en solbränna ;) på söndag tror jag att det blir mys med vissa brudarna, hoppas på en trevlig kväll...

Nu ska jag käka o sen ska jag plugga like hell....


♥ Bye !


________________

Martin Jag Älskar Dig !!

♥  ♥  ♥  ♥  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback