Sjukling !!

Hej hopp, nu har jag äntligen orkat släpa mig till datorn, har legat däckad nu ett par dar, inge vidare roligt o inge folk får jag träffa heller eftersom att jag smittar :(  har velat smsbomba en del men är nog ingen som orkar med det heller så jag har mest legat i sänen o glott tv o tyckt synd om mig själv, men jag har ju haft mina söta katter hos mig ibland ;) hihi det tycker inte min älskade kärlek om men jag tror att han älskar mig ändå fast jag gör tvärtemot, eller hur martin??

får se om jag får äta någe gott när min martin kommer hem, jag bantar ju lite smått o lyckats gått ner dem kilo jag har gått upp sen sist, men jag vill verkligen gå ner under ett sträck jag har velat länge men det verkar ju helt omöjligt, men jag kämpar vidare.. haha... har oxå lyckats minskat några cm runt midjan, sammanlagt 10 cm, inte dåligt :) bara att kämpa lite till, men jag ska försöka att äta ett mål om dagen :) man får ju inte ta bort allt roligt här i livet .. hihi..

nehe jag har inte så mkt vettigt att säga, ville bara tala om att jag lever iaf.. hehe ifall nån bryr sig ;)
 ska kolla på tv nu eller kanske lira lite xbox...


hade så bra....
Kraaam


Kommentarer
Postat av: charlott

jg antar att det var du som skrev=) så du sjuk, faan vad trist, hoppas du blir bätre sart.

2009-06-03 @ 19:57:08
Postat av: Din Älskling

Jo då glad blir jag väl inte men älskar dig gör jag helatiden. Har så förbanat ont i axeln:-(

saknar dig! kyss på dig sexy ;-)

2009-06-04 @ 07:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback