Underbart!

Igår va jag riktigt på hugget..
alva kom över o väckte mig 07.5o, satte på tv åt henne sen klädde jag på mig o drog ut på en morgon promenad.. Mycke härligt... Kom hem sen satte jag igång med o tvätta, städa o diska, käka frulle, myste med alva o sen satte jag mig o plugga o blev klar med ämnet, men va väldigt osäker på om jag verkligen skulle få G, men fick ett fint meddelande imorse o jag fick VG i ämnet.. BRA gjort av mig :)

Igår kväll bestämde jag o martin oss för att flytta... ner ikällaren med sängen där det är svalt o skönt, så man kan sova om nätterna, underbart! Jag älskar att bo här ute på landet då det är sånt här väder.. såååå jäääävla härligt... I LOVE IT !!

jag och min love skulle på bio denna vecka men vi vi tar nog det nästa vecka istället eller kanske i helgen :)
Idag ska vi STOR handla, USCH!! men måste göra det för vi har INTE ETT SKIT hemma :(

Imorgon ska jag nog med martin på NAmöte, sen ska vi nog ut o äta o bara mysa...
På lördag blire o fixa massa hemma o på kvällen kanske bio...
söndag blire mys hemma o på kvällen kommer bruds hem till mig för lite käk o mys...


Nu ska jag jag nog ut o skaffa mig lite färg på kroppen (behövs)

Jag måste ringa min kära vän Anna oxå som fyller 23år idag
Grattis Gumman, Hoppas Du Får En Underbar Dag ♥

PussKraaam
// C


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, tack gumman :). Vädret och humöret är på topp, så dagen kan nog bara bli bra :) Puss och grattis till VG:t, det gjorde du bra.

Puss

2009-06-25 @ 11:51:39
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback