WOW !!!

Imorse va jag uppe vis sex, men ville verkligen inte gå upp då men hade inget val.. jag va tvungen att köra in min babe till jobbet.... Sen åkte jag hem o tänkte att jag skulle gå o lägga mig igen, men sen ångrade jag mig ganska snabbt fan gå o lägga sig när man har ett sånt här väder, neee så jag tog mig i kragen o fixa med tvätt, disk o städa lite på altan, sen vid halv nio kom min älsk hem för att äta lite frulle, då blev jag glad :)
Nu har jag satt mig i soffan för att ta det lite lugnt o kolla lite på tv.... senare ikväll blire att umgås med angelica.. joel o martin ska fixa på altan, vi håller på o fixa o trixa på inglasade altan så att det blir fräscht o så som vi vill ha det, roligt !

>Hela förra veckan o helgen har vart underbar, vädret har ju varit på topp o massa bad
blir samma denna vecka  :)

Igår kväll så kom flickorna hem till mig för lite käk o skit snack, det va bara vi tjejer som har umgåts längst, det va skönt att umgås med dem, vi satt ute i det underbara vädret o prata heeela kvällen.. UNDERBART!!
Jag älskar er mina underbara ♥ Detta får vi göra oftare...
Vi pratade om att vi skulle till smultronstället o käka glass, o sen ska vi kanske tälta o dricka lite gott o snacka lite skit på freda o på lördan åka te nån fest, hoppas på att det blir så, underbart o umgås :)

Imorgon har jag skolavslutning, vi ska till parken o käka sen på kvällen kanske det blir träning
på onsdag pratades det om bio...

38 grader i solen
27,5 grader i skuggan
Kan det bli mer sommar eller ??
UNDERBART !

Vi hörs !!

Pusskraaaam
/ Ina

Kommentarer
Postat av: Dessan

Jag vill inte på något sätt låta dum, men jag tar faktiskt väldigt illa upp när jag läser ditt senaste inlägg! jag har ingen aning om vad du har emot mig, men jag ingår tydligen inte i "gänget" om det är något du inte gillar med mig så vore jag tacksam om du kunde berätta det. För jag tog väldigt illa vid mig.

2009-06-29 @ 22:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback