Dag 10 & 11

Jag har inte setat vid datorn på två dar, jag är chockad, Börjar väl inse att det finns annat här i livet än bara "dumburken".
Dessa dagar har gått bra, finns inte så mkt att säga mer än att det är bara att kämpa på. Jag har ju ett bra stöd från alla håll o det är jag super glad för.. TACK ! 

I onsdags så va jag ute o gick en lååångpromenad, sköönt, MEN jag fick förskräckliga blåsor på fötterna, så jävla trist.
Igår så gick jag i skolan, då fick jag träffa min underbara vän Anna, TACK för pratstunden gumman, mkt trevligt♥
sen på kvällen blev det träning, vilket gick skit, pga blåsor på fötterna, träningsvärk som inihelvete, Magknip. så jävla tråkigt, jag som va så peppad inför träningen. Sen har jag så sjukt dålig kondotion, vilket är så pinsamt då ALLA andra orkar men inte jag.. och den där jävla astman gör juh inte saken bättre... Tråkigt !
Men jag fick en riktigt fin överraskning när jag kom hem igår kväll. Martin hade tänt ljus o gjort det mysigt, sen så fick jag en jätte fin blomma av honom, jag blir så glad när han överraskar mej  :)  vi har varit tesammans i 3,5 år nu.
Älskar Dig Martin, Du Är Det Bästa Som Finns ♥

Ikväll Blire nog Bio, "Män som hatar kvinnor". det är det enda som går juh !!

Hörs !
Ha En Trevlig Helg !!

// Ina

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själv gumman :) Du är en riktigt bra vän, bara så du vet. Så glad att jag lärt känna dig <3

2009-03-06 @ 14:57:12
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/
Postat av: Hanna

nej,nej.. inte pinsamt! Du kämpar ju på as bra på träningen ju! Du är sjukt duktig! stolt över dig I sommar kommer du springa som aldrig förr =) Va gulligt av han!! =) Love you! <3<3<3

2009-03-06 @ 15:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback