Dag 15

Nu har vecka tre börjat, o jag kämpar för fullt !!

Jag har ett film tips till er som vill gråta lite, "facing the giants" så jävla bra film, nog för att jag är känslig o satt o grina för nästan allt som hände i filmen, men den symboliserar alla små mirakel vi har här i livet och att mirakel faktiskt händer ! Tårarna bara spruta, Haha ;)  Det va nog bra det, för jag hade nog lite som jag behövde få ut, så jäkla skönt o gråta ibland :)
Igår va vi över hos patrik o maria o såg på "patrik 1,5" den va oxå bra !
Idag har jag äntligen blivit klar med mitt prov o inlämningsuppgift, så jäkla skööönt, så ikväll kan jag bara slappa o njuta av livet ^^
Imorrn äre skola igen, o sen på kvällen blire träning !

Ha En Härlig Kväll Gott Folk  !!

Puss & Kraaam


// Carina♥




Kommentarer
Postat av: Mallan<3

Åh då måste jag ta & tanka hem den & se på den ikväll om den hinner bli klar:) hihi rekomenderar varmt twiligt skit bra film love that movie måste du bara se:D pusss på dig raring<3

2009-03-09 @ 19:51:51
URL: http://maaliinjj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hihi , då ska ja nog ta o tanka hem den , så man får se va de e för film =)

Fan , e du redan inne på vecka 3 nu? Shit va de går fort =) Men tycker du e duktig som fortfarande orkar .. O du kommer klara dig långt på det.. ja lovar.. om d väl har gett dig fan på nått så håller du det.. du e stark

Ha en trevlig kväll stumpan . pussar o kramar <3

2009-03-09 @ 21:38:26
URL: http://mininilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback