Dag 16 & 17

Dag 16
Igår så va jag i skolan, sen åkte jag hem till mamma o pappa o sedan blev det träning.
Träningen va helt ok, min smak, jag som har dålig kondition o allt o segast på allt vi gör, men det gick bra o det va roligt. Tack hanna för dina uppmuntrande ord "bakom ryggen". hihi, du är så snäll du ♥
Sedan bar det iväg hem te dannes päron o sen bytte jag bil med catten, så nu åker jag Mazda, lite bättre än (fiat) Punto.. Haha... sen åkte jag hem till min kärlek o sen myste vi o kollade på Desperate Houswives :)
Sen blev det att sova.

Dag 17
Inatt har jag sovit bra, inga armbågar på näsan iaf, det är ett under att jag inte är blå i hela fejjan när jag vaknar ibland faktiskt, Martin är ganska vild med sina armbågar om nätterna, så jag har fått en hel del nockar av han, haha det är inte det roligaste o vakna av kan jag säga. Iaf  jag vaknade självmant i panik av att jag undrade vart martin va, jo på jobbet pucko.  sen somnade jag om för klockan va bara halv åtta el nåt, sen ringde min kära syrra o väckte mig lite senare o skrattade o sa att den ena vindrutetorkaren på min bil va lite knasig. men men inget jag kan göra åt det. Sen när jag hade mosat in ansiktet  i kudden, ringde telefonen igen, då va det felix (martins systers barn) som undrade ifall jag ville följa med han, alva o maria till badhuset i Eskilstuna. Oh yes det gör jag gärna, då får jag chans o simma några längder o va lite duktig ;) Så vid halv två ska vi åka. Roligt värre. Hoppas att martin kan sluta tidigare o följa med o bada han med ;)
Sen vet jag inte alls vad denna dag bjuder på, den som väntar få se ;)

Ha en bra dag !
KRAM

// Ina


Ps. Änna Löööve, Intressant ?? Hihi... Puss På Dig Söt !!



♥ ÄLSKAR ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha.. så mycke till uppmuntran vet jag ej.. :p men jag sa ju att jag skulle göra allt jag kan för att stötta dig. ;) Du är duktig! Puss på dig!! <3<3<3

2009-03-11 @ 21:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback