Dag 20 & 21

jaha denna helg har vart kanon, fredagen bestod av party mkt roligt!!
lördagen bestod av om mublering i vardagsrummet, och både marw o jag är mkt nöjda med våran insats :)
sen på kvällen kom det över goa vänner hem hit, så det blev melodifestivalen(mkt besviken på skiten) o en massa mys :)
Idag har det gått tre veckor, BARA en vecka kvar sen har jag nått mitt mål. Invägningen vill jag inte ens nämna men jag har juh lovat er att görat ;P denna vecka har jag stått still, men jag är inte fövånad min kropp har tagit en paus (vilket jag har läst om att den måste göra det om man har mååånga kilon o tappa,då måste den vila upp sig emellanåt) så jag hoppas på att den sätter fart snart igen ;P  jag får väl va nöjd ändå antar jag men det är så jäkla trist.... 

Bara att KÄMPA vidare. 

Vi hörs. nu ska jag gå ut o hjälpa älsklingen med hans projekt ute i garaget ;) 

Massa Kärlek 
// Ina
  ♥

Kommentarer
Postat av: Din älskling

Mmmm du var asssa duktig tack för hjälpen älskar ju dig sexy... Kyss din kar

2009-03-20 @ 16:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback