Dag 22

jag blir bara mer o mer deprimerad  med min förjävliga situation. jag vill bara gå o gömma mig under täcket o sen vakna upp på sönda då jag är klar med den här skiten. Det sorgliga är att jag inte kommer att vara nöjd och att jag måste fortsätta vilket gör mig ännu mer deprimerad....
Så jag ser vekligen inte fram emot denna vecka, jag känner på mig att jag kommer att vara på dåligt humör o martin kommer att klubba ihjäl mig när han har tröttnat på mitt tjat... eller han har nog redan gjort de...
idag mår jag skit, mår illa o är allmänt trälig och mår allmänt dåligt!!
Jag kommer nog inte att uppdatera er någe denna vecka utan jag skriver på sönda istället så får vi se hur denna förskräcklga vecka har  gått... om jag inte får för mig att gnälla lite i veckan !! då slänger jag säkert in en spalt...

Vi hörs...

/ Carina

Trött På Livet !!

Kommentarer
Postat av: Catten*

Men hallå du är as duktig va glad för de du åstadkommit de är ingen som ger dig pekfingret om du inte skulle klara mer! du är stark som uppnått de du gjort:) pussar<3<3<3

2009-03-16 @ 17:09:38
Postat av: Hanna

Du har vart jätte duktig vännen!! <3<3<3<3<3<3

2009-03-16 @ 21:07:30
Postat av: Mallan<3

Kämpa på vännen=) Du är as duktig<3<3<3<3<3<3

2009-03-18 @ 01:07:26
URL: http://maaliinjj.blogg.se/
Postat av: Dessan

Du fixar de här Carina! du är en kämpe! <3

2009-03-18 @ 09:02:55
Postat av: Mr Marw

Nej då jag röttnar aldrig på ditt tjat hehe.!

Stöttar dig i alla lägen det vetu.Kyss

2009-03-20 @ 16:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback