Dag 6

Jag hann inte skriva igår för jag va nämligen på fest :) (nykter) Hihi. TACK Bruds
Men gårdagen va ett helvete, jag ville bara gå o dö, så jag pratade med min kära vän kakan♥ och hon tyckte att jag skulle käka sallad en gång om dan o sen pulvret två ggr/dag, sagt o gjort, mådde mkt bättre efter att jag hade käkat en sallad till lunch, orkade tillomed gå på fest på kvällen o hade hur mkt energi som helst. så jag tror att jag ska göra så hädan efter att käka sallad en gång om dan ;) det va tur att jag pratade med kakan för annars hade jag nog slängt in handuken, jag va så jävla less på att må dåligt, jag kände att det inte va värt det. MEN nu har jag tagit nya tag o hoppas att det går vägen.

Gårdagen bestod av mys hemma hos mamma o pappa, vi va ett gäng som va där o vi va nere vid sjön hela dagen, vi försökte oss på att åka sridskor, haha men det blev bambi på hal is ;D sen åkte vi fyrhjuling det va super skoj, vi hade en bob efter fyrhjulingen o åkte så o det va juh grymt roligt, haha Mycket bus. Grillning av korv o fika, men jag åt dock inte, jobbigt värre, men stolt när jag väl insåg att
JAG ÄR SÅ JÄVLA DUKTIG!!
Sen på kvällen bar det av te kakan för tjejfest, vi badade tunna o hade det mycket roligt, TACK mina girls♥ och jag va nykter vilket gör mej ännu stoltare ;), lätt som en plätt faktisk, hade kul ändå utan dem där ölen ;) Men svek när vissa skulle in till statt, det får vi ta nästa gång brudar ;)
Vi får höras ikväll igen så får vi se hur Dag 7 har gått !! 
 
XOXO / Carenina♥

Snart så :)
Hahaha

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack vännen för en toppen rolig dag. Vad skulle jag göra utan er? Såå jävla glad att jag fått lära känna dig. Stolt över dig. Du kämpar på bra och är så sjukt duktig! Love you babe! <3<3<3

2009-03-01 @ 20:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback