Dag 7

Har även klarat av dag sju nu, skönt, det har redan gått en hel vecka men det har då FAAAAAAN inte varit nån jävla dans på rosor precis, men mår mycket bättre nu när jag får äta sallad en gång om dan iaf. En del av er som läser min blogg kanske undrar vad jag vägde innan jag började o hur mycket jag har gått ner eller upp osv, och jag tänkte att efter varje avslutad vecka så ska jag redovisa hur mycket jag har gått ner ;) men lär nog kanske inte säga hur mycket jag vägde när jag börja ;P  jag tänker inte va så lång randig för jag ska lägga  mej i sängen nu o glo tv/film...  men vi höres !!
 
Denna Vecka Har Jag Gått Ner 5,5 kg
HAPPY!!

Puss / Ina


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nice! As bra vännen!! Förstår att du börjat äta sallad. Kan inte va så roligt att bara leva på nån pulver mix :( Du är en riktig kämpe!! kramar om

2009-03-01 @ 21:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback