Dag 8

Denna dag har jag oxå klarat av, hoppas på att denna vecka går snabbt och att jag går ner i vikt fast jag äter sallad en gång om dan :) 

Idag har jag segat i sängen till tolv, sen vid halv ett bar det av te E-tuna med mamma, mormor o cathrine för att hälsa på morfar som ligger på sjukhuset där, det va roligt att få träffa honom, de va ett tag sen man såg honom. Sen va det bara att åka hem o svira om sen bar det av in te K-holm för att gratulera lillsyrran som fyller år idag.. Grattis Cathrine♥ 
Så jag har nyss kommit hem så nu sitter jag o väntar på att martin ska komma hem, sen blir det väl att lägga sig i sängen o glo på tv eller film :)
Imorrn blire att plugga som ett as o sen på kvällen blire lite fotbollsträning, det ska bli roligt o skönt att röra på sig, men roligast är nog att jag får träffa mina Underbara Vänner

Hörs !

Puss // Carena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback