Dag 9

Dag nio har gått fint, jag har tränat nu på kvällen o jag körde så gott jag kunde men blev ganska matt o snurrig men det gick bra iaf, jag kommer nog garanterat ha träningsvärk imorrn iaf :S
 Jag mätte mitt midjemått i dag för det glömde jag göra i söndas så det ska jag oxå försöka att redovisa varje söndag :)
min feta mage har minskat med 6 cm, så det händer lite iaf ;)
Imorrn ska jag gå en långpromenad :) o en massa plugg blire oxå, det är mindre roligt!
Om 20 minuter äre premiär för Desperate Housewives.. YES, längtar som FAN ;P
Vi hörs Imorrn igen Gott Folk !

Ta Hand Om Er // Carina


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman. Inte visste jag att du hade blogg :P Det får du ju inte glömma att berätta. Men oj vad du har varit duktig. Har läst dina inlägg här och du kämpar på så inihelvete. TOPPEN! Bit dit i läppen när det känns surt och tänk på vad snygg du kommer vara i sommar ;). Ibland är det jobbigt. Det går bra för mig också, sakta men säkert.. inte lika fort som för dig men jag kör ju en annan sak ;). Bara det går åt rätt håll så är jag lycklig. Gumman vi ses på torsdag. Du är bäst.

Puss <3

2009-03-03 @ 22:03:30
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback