GER UPP !!!!!!

Nu fan blir jag galen snart, är så jävla deprimerad. vill inte hålla på med den här skiten längre, jag vet inte vad jag ska ta till för knep snart för att jag ska orka fortsätta att kämpa.
Blir så förbannad på mig själv, jag vet juh att jag får skylla mig själv eftersom att det är jag själv som har satt mig i denna jäääääävla sits (jävla .....) men att det ska vara sååå jääävla svårt att förstå sitt eget bästa. att jag ens har låtit det gå såhär långt,
  JAG GER UPP !!

Jag hatar ... .... förtillfället!!


 supa skallen av mig o äta allt som finns här tycker jag låter nice!!

Kommentarer
Postat av: pillan<3

Neej lilla gumman.. GE INTE UPP.. Du har ju klarat dig såå långt.. Ja finns här för dig.. <3<3 puss <3<3

2009-03-07 @ 18:52:50
URL: http://mininilla.blogg.se/
Postat av: Anna

Hihi gumman vilken söt bild <3

Men nu ska du inte ge upp. Ta dig en stor kopp kaffe, ät en räksallad och drick massa vatten. Lägg dig och sov bort den här hemska dagen och ta nya tag imorgon. Eller så börjar du med det jag kör, mycket lättare tror jag! Finns här för dig hjärtat.

Snart ska vi på bio, hoppas att den är bra filmen :)

Pussss <3

2009-03-07 @ 19:13:28
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/
Postat av: Mallan<3

Men gumman forsätt kämpa ja vet att du kommer klara det.. Du har kommit så långt försök & bit ihop och kämpa, dont giv up baby. Finns här för dig o stöttar dig<3 Älskar dig gumman finns här<3 Pusssissar<3

2009-03-07 @ 21:31:33
URL: http://maaliinjj.blogg.se/
Postat av: Hanna

Förstår att de är jobbigt! Men, Ge inte upp vännen! Du klarar de! Finns här för diG! Vill göra allt jag kan för att hjälpa dig! Älskar dig vännen! <3 kramar om <3

2009-03-07 @ 22:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback