Helgen !!

Fredagen va riktigt rolig!!
Förstöt hos syrran sen blev det Bowling och tacos efter det drog vi hem till nån tjej på "fest", har aldrig varit på en tråkigare fest, så jag syrran o anna drog ner till lilla, där träffade vi på ett gäng grabbar, så vi satte oss med dem o tog ett par drinkar o snackade lite skit, jätte skoj sen drog vi brudar vidare till safiren, där vi tappade bort anna så det va bara jag o syrran som höll ihop, jag o catten raggade upp en varsin grabb(martins jobbarkompis) sen dansade dem skiten ur oss, såååå jääävla kul, har nog aldrig dansat så jävla mkt nångång ;) jag har juh inte varit ute på as länge men denna kvällen blev helt lyckad o man träffade på en massa roligt folk.. SUPER KUL...Tack För Denna Kväll !!

Lördagen bestod av fotbollscup i Lindköping, första gången jag har spelat bakis o det gick väl inte som man ville alla gånger, huvudvärk o skapligt ddålig Balans, men väldigt roligt iaf. Kom hem till stan igen vid åtta på kvällen då åkte jag o älsk till olympos o käka, super gott. Dem har ju gjort om där o det blev as bra !
Sen va det bara att åka hem o sova.

Idag har jag inte gjort så mkt, varit ute i garaget o hjälpt marw...
Nu har vi nyss ätit o nu blir det att mysa o slå på en film :)

Vi har köpt en ny bil nu oxå, värsta lyx ;)
Subaru outback -06 svart... den är så jääävla nice !!


Imorrn börjar jag med dieten IGEN, hoppas på att det går fort att tappa kilona denna gång med ;)
jag ska köra vecka för vecka denna gång, hoppas att jag klarar det!
sen har jag köpt nikotintuggummin oxå för jag ska sluta röka o snusa hade jag tänkt, haha hoppas bara att det funkar!

Imorrn ska jag åka hem till anna o plugga lite ;)

 Vi Hörs !!

// Carina


♥Fredagens Partybrudar♥ 
       
 

♥Träffade Darlingen♥

SAKNAR

Kommentarer
Postat av: Anna

Gumman, jag hade också skit skoj i Fredags. Tabbe att min mobil paja och att vi tappade bort varandra på Safiren bara. Lyckas alltid tappa bort alla när man går ut. Som tur va var jag inte själv och så sågs vi sen :). Imorgon blir det plugg. Hoppas vi är lika flitiga som sist :) Puss

2009-03-29 @ 21:12:28
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/
Postat av: Catten*

hihi tack själv babe:D måste vi göra om roligast ja haft på länge:) massa kärlek<3<3<3

2009-04-02 @ 07:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback